Senin, 18 Maret 2019

SaTT belirteci ve pazarlama endüstrisini aktif hale getirmek


Bir şey almak için bir şey satmak zorundasın . 
Ayrıca, reklamlara yatırım yapması gereken ürün veya hizmetleri de satabilirsiniz. Örneğin, bir akıllı telefonun maliyetinin% 30'una kadarı üreticinin pazarlama maliyetlerinden kaynaklanıyor olabilir. Başka bir deyişle, alıcılar reklam maliyetlerini öder ve tedarikçiler pazarlama için çok para harcarlar. Bu neden oluyor? 

Aslında, bu oyunda tüm kartlar reklam ajansının elinde .

 Etkili ve kârlı değiller. Tekrar tekrar reklam vermek için başvuruda bulunmak için iyi bir servis sağlayıcıya ihtiyacınız vardır. Reklam ajansı, hizmetlerinden dolayı "fenerden" çok büyük bir ücret alıyor. Sipariş vermeden yerleşime, reklamlar genellikle çok sayıda aracı kurumdan geçer. Ve hepsinin payını vermesi gerekiyor. Aynı zamanda, müşteriler reklam kampanyalarının ne kadar etkili olduğu konusunda kesin veriler elde edemezler. Belki bir şeyleri değiştirmeliyiz? Belki reklamınız "geçersizdir" ve hedef kitleniz birinci sınıf ürününüzden haberdar değil mi? Ne yazık ki, kimse gelecek vaat eden alanlarda üreticilerin potansiyel müşterilerin tepkisi ve ulaşımı hakkında güvenilir veriler sunmuyor.

SaTT Nedir? 

Basit bir SaTT "ticaret için akıllı jeton" anlamına gelir. SaTT, akıllı bir sözleşme ile yönetilen ERC-223 gibi pratik bir simgedir. Bilge sözleşmeler çok fazla iş yapabilir. 

Reklamları veya ürün incelemelerini görmeleri için kullanıcıları ödüllendirin.

Reklamverenlere, reklam dönüşümleriyle ilgili ayrıntılı ve güvenilir bilgiler sağlayın.
Kullanıcıları telafi etmek için eylemler belirleyebilirsiniz (tıklayın, görüntüleyin, inceleyin, yeniden yayınlayın, yeniden yayınlayın ...). 
Reklamverenlerin ödüllerin boyutunu seçmesine ve reklam bütçelerini buna göre planlamasına izin verin. 
Blok zincirinde kaydedilen tüm eylemler nedeniyle veri sahteciliği mümkün değildir.

Hedef kitlenizin yanıtını test etmek ve maksimum verimlilik elde etmek için reklam kampanyalarınızın yapısı "hareket halindeyken" değiştirilebilir. Bunların hepsi, reklamverenlerin paradan tasarruf etmesini sağlayarak, hizmet ve ürün maliyetlerini dolaylı olarak azaltırken, son kullanıcıların reklamlardan kazanç elde etmesini sağlar.satt 




çalışma prensibi basittir ve etkilidir.

1) Reklamveren, reklamların görüneceği ortak medya kaynaklarını seçer.Ardından, ortakların reklam kampanyasına katılım düzeyini belirler. Ayrıca, bu görev en iyi seçeneği seçmek için otomatik olarak özel bir Oracle'a atanabilir.

2) Reklamverenle ortak olmaya karar verdikten sonra, reklamveren bu verileri akıllı sözleşmeye girer, kampanya maliyetini hesaplar ve akıllı sözleşmeye karşılık gelen sayıda SaTT simgesi yerleştirir. 

3) Reklamverenler, kampanya parametrelerini, reklamları yerleştirdikten sonra akıllı sözleşmelerden alınan güvenilir dönüşüm bilgilerine dayanarak ayarlar. 
4) İlanı ilan eden iş ortağı ve reklamı gören tüketici, katılım ve faaliyet seviyesine göre akıllı sözleşme ile otomatik olarak SaTT token tazminatını alır. 

Gelecekte, tüketiciler SaTT belirteçlerini Fiat parası ile takas edebilir veya reklam veren üreticilerin tescilli ürünlerini değiştirebilir. SaTT token ERC-223 standardını desteklediğinden bu mümkündür. Bu nedenle, tüm belirteçler benzersiz ve izlenebilirdir. 

Tüm bu özelliklerle SaTT projesi, Google AdWords gibi reklam ağlarına göre önemli avantajlar sunar. 
Belirteç, Oracle ve SaTT akıllı sözleşmeleri, ABD'de ATAYEN tarafından geliştirilmiştir ve sosyal ağlar için iş uygulamaları geliştirmede ve medya pazarlaması ile yakın çalışmakta uzmanlaşmıştır. Şirket, platformun beta sürümünü zaten oluşturdu ve başarıyla test etti ve kullanıcıyı bir reklam yanıtıyla ödüllendirdi. 

ATAYEN servisleri, IKEA, ASUS ve McDonald's gibi şirketler tarafından kullanılıyor. 
Platformu geliştirmek için, platformu blok zincirine göndermeye ve ICO yapmaya karar verdik. Jeton ne kadar fazla satılırsa yatırımcılar için o kadar az bonus. Tek bir jetonun fiyatı 0.42 $ 'dır, Ethereum ve Bitcoin şifrelemesini sağlar ve jetonları banka ödemesiyle dolar veya euro olarak satın alabilirsiniz. 

Proje Yol Haritası Proje Ekibi Sonuç 
SaTT belirteçleri reklam endüstrisinde gerçek bir devrimdir. SaTT ekosisteminin gelişimi, hem İnternete (yani neredeyse tüm modern işletmelere) satan işletmelere ve mal ve hizmet alıcılarına faydalıdır. İnternet pazarlamacılığı büyüyor, şirketler büyük miktarda para harcıyor ve bu fonlar rakipleri karşısında karlı ve etkili reklamcılık yöntemleri sunanlara gidecek. Bu nedenle, bir SaTT belirteci ile yapılan akıllıca bir anlaşma neredeyse başarıyı garanti edecektir.






SaTT belirteç projesi 

Tidak ada komentar:

Posting Komentar

BIZPAYE PROJECT

BAŞARI HİKAYESİ HİÇ DURDURULACAK mı? Şu anda özel olarak düşünmüyoruz çünkü birçok insan BIZpaye Ticaret Platformu'nun benzersiz bi...